I am very interesting in asking you one question:
How do you see the world today? And the future? Do you think a new era in the world/humanity is going to start soon? If so, how do you think it will be, how do you see it?
I am very interested in your feedback. I put it simply as to give you the
maximum freedom in your answer. You might have your own idea what "era" is,
or "new" is or even "world" is! So, go on, comment!
/
Neste momento estou interessado numa questão:
Como ves o mundo de hoje? E o futuro? Achas que uma nova era no mundo/humanidade vai começar em breve? Se sim, como pensas que será, como a vês?
Estou muito interessado na vossa opinião. Tentei pôr em palavras simples para
vos dar a maior liberdade possível na resposta. Vocês podem ter a vossa
própria ideia de "era" ou "nova" ou mesmo de "mundo"! Vá lá, comentem!